بیانیه آیت الله حاج سید مهدی فال اسیری در خصوص انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری و شورای شهر نی ریز

بسم الله الرجمن الرحیم
الَّذينَ يُبَلِّغُونَ رِسالاتِ اللَّهِ وَ يَخْشَوْنَهُ وَ لا يَخْشَوْنَ أَحَداً إِلاَّ اللَّهَ وَ كَفى‏ بِاللَّهِ حَسيباً (39) احزاب
إِنَّ اللَّهَ يَأْمُرُكُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَماناتِ إِلى‏ أَهْلِها … (58) نساء

محضر مبارک همشهریان عزیز که در مقاطع مختلف، از رأی ۱۰۰% به جمهوری اسلامی تا پیشتازی در دفاع مقدّس با گردان کمیل بصیرت خویش را نمایان کردند.

سلام علیکم و رحمه الله و برکاته

⭕در پی مراجعات و سؤالات مکرر عزیزان در مورد مسئله انتخابات پیش رو لازم دانستم جهت تنویر افکار عمومی چند موضوع را به استحضارملت شریف برسانم.

♦️۱- شرکت در انتخابات، همانگونه که بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(قدس سره) وخَلَف صالح ایشان یعنی آیه الله العظمی الامام خامنه ای(دامت برکاته) فرمودند واجب عینی است و همچنین با توجه به موقعیّت خطیر کنونی حتی حضور در انتخابات و پای صندوق رای برای آنان که مشرّف به دین مبین اسلام نیستند ولی ایرانی هستند نیز لازم و ضروری است.

♦️۲- در این دو انتخاب بزرگ پیش رو هم ریاست جمهوری و هم شورای اسلامی ، لازم است نکاتی را در مورد کاندیدهای محترم مدّ نظر داشته باشیم از جمله اینکه کاندیدای مورد نظر ما در هر دو انتخاب آیا سابقه فعالیت عملی و اجرایی داشته یا خیر؟
اگر نداشته که تکلیف معلوم است و اگر داشته، آیا در همان مسئولیت که داشته به تمام وظائف خود درست عمل کرده و پاسخگوی مسئولیّت خویش است یا فرا فکنی کرده و عذر بدتر از گناه می آورد؟

♦️۳- در مورد ریاست جمهوری، آیا کاندیدای مورد نظر تیم مجرّب پاکدستی دارد؟ یا از همان فسیل هائی که در جایگاه وزیر و معاونت و… با عملکرد خود موجب مشکلات عدیده اعم از ایجاد بیکاری و تورم و افت ارزش پول ملی و طمع دشمنان و… شدند استفاده خواهد کرد؟

♦️۴- در هر دو مورد ریاست جمهوری و شورای شهر، آیا این کاندید تا کنون صادق بوده و یا از هر دروغ و تهمتی برای رسیدن به مقصود استفاده می کند؟

♦️۵- اینجانب با تحقیق عرض میکنم در مورد ریاست جمهوری، با ملاکهای عقلی، شرعی و تجربی، بهترین گزینه، حضرت آیه الله رئیسی به نظر می رسد چرا که تمام ویژگیهای لازم را در سوابق خود ، چه مناسب قضائی و چه نیابت تولیت آستان قدس رضوی که الحق و الانصاف خود فراتر از یک کشور است را در زمینه های مختلف خصوصاً مبارزه با فساد و رانت از بالاترین نقطه ی آن تا ایجاد اشتغال و شنیدن دردهای مظلومان و اقدام به رفع ظلم بر آنها و دهها مورد دیگر که نوعاً اطلاع دارید را بوضوح می توان دید (الیس الصبح بقریب؟)

♦️۶- و امّا در مورد کاندیداهای شورای شهر، همانگونه که به تعدادی از آنها که تشریف آورده اند عرض کردم، اکنون به همه ی عزیزان عرض می کنم:

‼️عزیزی که خود را برای مسئولیّتی سنگین در معرض مردم قرار داده ای، بنده فرض را بر این می گذارم که شما واقعاً با برنامه ای مدوّن که با استفاده از متخصصین امر تهیه فرموده اید آمده اید، با تجربه ای که در شوراهای گذشته داریم بطور قطع به شما اطمینان می دهم که شرط موفّقیّت شما در شورا ،وحدت تمامی اعضاء شوراست که متأسفانه در دوران گذشته شاهد تفرقه و کشمکش و … بوده و شهرمان آن شده که همگی شاهدیم!!!

⭕لذا تنها راه خدمت واقعی به مردم در شورا و پیشرفت در اجرای طرح و برنامه هایتان تشکیل گروه پنج نفره همفکر و اتحاد با یکدیگر از جمع حاضر تایید صلاحیت شدگان میباشد تا انشالله در صورت انتخاب مردم بتوانید بدور از حاشیه و کشمکش به ولی نعمتان خود خدمت کنید و اگر هر گروهی با این ویژگی همفکری ،اتحاد و با برنامه ،مورد نظر و انتخاب مردم شد، حقیر و سایر همراهانمان فارغ از گروه یا جناح بندیهای مرسوم با تمام توان (با توجه به‌ اینکه آبادانی این شهر از دست خود مردم بر می‌آید و با همکاری ایشان شدنیست و نه احتیاح به کمک آنچنانی دولت دارد و نه وام از بانک های کذائی) در خدمتشان خواهم بود.

و ما علیّ الاّ البلاغ المبین

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

خادم العباد سید مهدی فال اسیری

〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
💢 روابط عمومی بیت آیات عظام فال اسیری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *